avatar Ten blog rowerowy prowadzi tlenek z miasteczka Grzechynia k/ Maków Podhalański. Mam przejechane 19304.49 kilometrów w tym 216.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tlenek.bikestats.pl
  • Sprzęt Szosa

Do Babci przez Zawoje

Niedziela, 20 kwietnia 2014 · dodano: 20.04.2014 | Komentarze 3

Jutro miała być jakaś ciekawsza trasa pozytywnie zakręconymi bikerami, Gustav, Kuba no i może jeszcze ktoś. Dlatego postanowiłem odwiedzić babcie i dziadka dzisiaj, bo jutro by nie było czasu. Do Juszczyna, do celu mam 9 km, za blisko na taki dzień, więc po obiedzie w domu ruszyłem standardowo, z myślą o Krowiarkach. Jechało się idealnie, sprzyjający wiatr, minimalny ruch. Poprawiłem życiówke z domu do Zawoi centrum o 50 sek. na 36:40 i z domu do Zawoi Widły o minute z 47 na 46. Potem mi się odechciało i pod wyciagiem z wynikiem 10 sek gorszym od rekordu. Burzowe chmury naokoło, więc znowu z Krowiarek nici. Wróciłem do Skawicy, i odbiłem na Juszczyn. 2 km ścianki, momentami pod 18% nachylenia, i pare miejsc po 13, 12, 11, 10 %. U babci przesiedziałem z 1,5h, wyszedłem, ujechałem kilometr, do domu zostało 8, i zaczeło padać.  W domu już przelany, ale szczęśliwy, fajnie się dzisiaj jechało. Pękł 1000 :)
0d 18 do 19 padało lekko, po 19 jak z wiadra :D i tak już 2 h :/.
Szkoda że wypad odwołany, ale pogoda jest teraz beznadziejna. Będzie jeszcze okazja kiedyś :)