avatar Ten blog rowerowy prowadzi tlenek z miasteczka Grzechynia k/ Maków Podhalański. Mam przejechane 19304.49 kilometrów w tym 216.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tlenek.bikestats.pl
  • Sprzęt Szosa

Zima? W Zawoi na całego :)

Czwartek, 17 kwietnia 2014 · dodano: 17.04.2014 | Komentarze 1

Powroty z Krakowa busem, bo pogoda ostatnimi czasy zawsze jak mam jechać to kiepska. Do tego coraz więcej pracy, cały weekend zeszedł na pracy :/. W tym tygodniu święta, więc w domu jestem od wczoraj, także busem :/ no i praca.
Ale dzisiaj sie udało wyjechać na chwilę. Po 15 2 godziny czasu. Nie ma co kombinować, zawoja, tyle, na ile starczy czasu.
Wyjeżdzając myślałem że krótki ubiór wystarczy, bo było 13 stopni, i lekkie słońce. W Zawoi przy rondzie temp juz 8 stopni, słońca nie widać od samego makowa :) zawróciłem na rondzie, zjechałem do makowa, pokręciłem kawałek w kierunku Suchej, ale wróciłem bo czas naglił. Zimno tylko trochę było, ale nie ma że boli, trzeba kręcić :)
Wszystkie okoliczne górki pokryte śniegiem, a na Krowiarkach podobno 30 cm śniegu, szkoda że nie zdążyłem, w styczniu tam było mniej śniegu :)
Co ciekawe, ograniczenie spożycia cukrów miesiac temu, głównie w postaci wód gazowanych, i juz jest - 3kg, aktualnie 66 kg, 5 kg więcej niż w 2011 kiedy kręciło mi się najlepiej, ale to i tak z 3 kg mniej niż w zeszłym roku w "sezonie" i z 5 kg mniej w porównaniu do listopada :). Na rowerze pepsi spoko, ale ogólnie gdy mam siedzący tryb życia nad książkami itp, to czysta woda zamiast słodzonych gazowanych napojówczy czy herbatek z cukrem, i efekty są, tylko to, żadnej innej diety, dodatkowych ćwiczeń. Cukier to złoooo :) ( i tak przyjmujemy go dużo we wszystkim :/) Do wagi z 2011r nie dąże, zobacze przy ilu mi najlepiej, głodzić się nie będe, ale teraz mi lepiej niż 5 kg więcej temu :)