avatar Ten blog rowerowy prowadzi tlenek z miasteczka Grzechynia k/ Maków Podhalański. Mam przejechane 19304.49 kilometrów w tym 216.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tlenek.bikestats.pl

0-49

Dystans całkowity:2061.61 km (w terenie 26.70 km; 1.30%)

Przysłop

Piątek, 26 sierpnia 2016 · dodano: 28.08.2016 | Komentarze 1

Wyjazd 18:10. Zapomniałem pieniędzy, więc do picia miałem tylko resztki wczorajszego picia stąd ten krótki wypad, bo w planach były krowiarki. Dalej gorąco.

A niedziele spędziłem na Babiej Górze, z bratem i jego dziećmi 4 i 1,5 roku. Po raz 38 :D

Hopki! Carchla, Podksięże i Makowska

Niedziela, 24 lipca 2016 · dodano: 03.08.2016 | Komentarze 1

Przecież nie może być aż tak źle jak wczoraj było. Pojechałem to sprawdzić.
Początkowo uderzam na Carchle,  a dalej  na Podksieże https://goo.gl/maps/4d6zwfSia9Q2
Widok na Zembrzyce

Ośrodek uzależnień, dawniej stadnina koni. Podjechane na razSkąd zjeżdżam do Suchej bardzo stromą drogą (ja jade to coś w dół http://www.altimetr.pl/podjazd-semikowka.html)

to wyżej i to niżej, to ten sam zakręt, ostro jest :)

Strzałką oznaczony ten ośrodek z 2 fotki, gdzie byłem przed chwilą, tylko tyle zrobiłem fotek na podjeździe pod Podksięże http://www.altimetr.pl/podjazd-podksieze.html
Podjazd daje popalić, łydy pieką ale wjechane na raz. Powoli, ale jednak.
Wracam w dół do Suchej, na dole obręcze parzą, nie można dotknąć, taka temperatura, klocki aż miękkie :D
Jadę do domu i robię jeszcze Makowską od Makowa http://www.altimetr.pl/makowska2-gora.html
Także wjechane na raz. Szału nie ma, ale podjeżdżając te hopki jest mi ciepło, ale bez porównania mniej niż wczoraj. Tutaj pocę się obficie, ręce mokre, z brwi kapie ale da się jechać, nie to co wczoraj. A dzisiaj tego filtra nie stosowałem. Skóra oddycha.

• Sprzęt Oxygen

Magurka

Środa, 20 lipca 2016 · dodano: 27.07.2016 | Komentarze 2

Urwałem się na 2h, aby obadać leśne drogi na Magurce, czy da się wjechać autem, bo w następny dzień miałem tam z moją promotorką prowadzić badania do pracy inż. W słoneczku, wolnym tempem na kellysie podjazd wszedł na raz wypijając litr wody.
A jazda kellysem to dramat w porównaniu do szosy. Wysokie, mało stabilne, deptasz po pedałach, a to nie przyśpiesza. Przynajmniej gumy dobrze amortyzują nierówności, a rower dobrze hamuje. Komfort jazdy gorszy niż szosa. Baranek znacznie lepszy!

Zawoja

Niedziela, 3 lipca 2016 · dodano: 17.07.2016 | Komentarze 0

Standardowo do Zawoi. W okolicach ronda skończyła mi się woda, przez brak pieniędzy przy sobie nie mogłem nic kupić. Podjechałem pod wyciąg, z myślą że tam uzupełnie, lecz po intensywnych opadach w strumyku płynął taki syf, że o suchym pysku wracałem do domu, dodatkowo fundując sobie podjazd pod przysłop

Pogoda niewypał

Sobota, 2 lipca 2016 · dodano: 17.07.2016 | Komentarze 0

Po 12 km złapał mnie deszcz i musiałem wracać. Później lało przez kilka godzin więc nie ma czego żałować

Kopiec Piłsudskiego

Wtorek, 12 kwietnia 2016 · dodano: 01.05.2016 | Komentarze 0

Miałem wolny wtorek na uczelni, jednak nie cały bo wieczorem trzeba się było zbierać na terenówki do Krynicy.
Jechałem przez Kraków, alejami ^^. Ogromy ruch spowodował, że w trosce o własne życie odbiłem na błonia i padło że jadę do Zoo.
Podjechałem raz, zrobiłem pętle wokół ogrodu i zaczęło kropić :/

Bruki ;)

No to wracam w dół zanim zacznie mocniej padać. Bardzo przyjemna, podzielona droga :)

Bruków było całkiem sporo, ale 2 dni wcześniej było Paryż-Roubaix więc trzeba było się potrzepać na rowerku :)
Zjechałem, przestało padać więc jadę jeszcze raz pod zoo. Czyli 4x ten pół kilometrowy bruk.
Robiąc pętle wokół zauważam drogowskaz na kopiec Piłsudskiego, jadę!

Jest zakaz dla cyklistów, ale olewam to i zaczynam podjazd. Początek łagodny i przyjemny.

Dalej łagodnie, dalej przyjemnie, jednak pod koniec przepaść z prawej była pokaźna ale to za moment :)

Przy dobrej pogodzie widoki muszą być świetne!
To ta przepaść o której mówiłem. Wyjechać to nic, ale wsiąść tu na rower, na szose, złapać od razu dolny chwyt bo początek zjazdu o największym nachyleniu, i jeszcze wpiąć się w pedały. W dodatku opony 23mm i 8 bar + bruk, wrażenia całkiem niezłe :D
JP, LP, 1914-1918
450 metrów bruku w górę, 450 metrów bruku w dół. To już łącznie ok 3 km + te szutrówki co na dalszym planie

Profilowe!
Później jeszcze po Krakowie, starówce więc kolejne km padaczki. Miał być Tyniec, a wyszło coś lepszego i dużo więcej w pionie :)

Zawoja Przysłop + Makowska Góra

Sobota, 26 grudnia 2015 · dodano: 26.12.2015 | Komentarze 4

Dzisiaj około 13:00 wyruszyłem z myślą zdobycia Krowiarek, jednak mocny wiatr z przodu zmienił moje plany, podjechałem tylko do Zawoi centrum, po czym wróciłem kawałek w stronę domu, odbiłem na Przysłop, który udało się podjechać w miarę sprawnie, do strzału więc jeszcze trochę siły zostało :)
Później kierunek na dom, przejazd przez całą Grzechynię, ale jeszcze było mi mało, więc postanowiłem zaliczyć Makowską Górę. Tutaj też poszło sprawnie. Z Makowskiej genialny widok na Tatry, idealna przejrzystość powietrza dzisiaj była :). Później już do domu, bo brat był tylko dzisiaj na parę godzin, więc trzeba było się spotkać :)
Temp. od 14 stopni w Białce, do 9 na Makowskiej :) Całkiem dobry Vmax wyszedł jak na jazdę po takiej długiej przerwie :)

Zawoja

Niedziela, 16 sierpnia 2015 · dodano: 17.08.2015 | Komentarze 0

Cały dzień spędzony na niczym, wyjazd o 18:30. Znowu spotkałem kumpla, i znowu nie dojechałem do zamierzonego celu, a że zrobiło się ciemno i zimno, to od kumpla prosto do domu

Przysłop

Czwartek, 30 lipca 2015 · dodano: 30.07.2015 | Komentarze 0

Wieczorem, po 19 wyjechałem z myślą o Zawoi Markowej, jednak niska temp. zniechęciła mnie i odbiłem na Przysłop. Podjazd wszedł bez problemów, bez odpoczynku dzięki niskiej temperaturze ok 13 stopni. Później tylko zjazd przez Grzechynie do domu.
Napęd niestety wymaga dofinansowania, łańcuch zużyty całkowicie :/

Baczyn

Środa, 22 lipca 2015 · dodano: 26.07.2015 | Komentarze 0

Po pracy, start około 20:20. W planach była Lanckorona, ale był taki upał w dalszym ciągu, i tak duszno, że 1,25 litra poszło mi do samego Baczyna, sklepy już zamknięte, a 0,5 litra to za mało na resztę trasy więc wróciłem do Suchej, przekręciłem po mieście, i o zmroku wróciłem do domu. Krótko, ale z dobrą średnią jak na brak formy :)