avatar Ten blog rowerowy prowadzi tlenek z miasteczka Grzechynia k/ Maków Podhalański. Mam przejechane 19304.49 kilometrów w tym 216.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tlenek.bikestats.pl

Sierpień, 2014

KOCIERZ!!!!

Czwartek, 28 sierpnia 2014 · dodano: 28.08.2014 | Komentarze 0

Dostałem po obiedzie przepustke, 4h wolnego więc trzeba było wykorzystac.
Kierunek Żywiec, początkowo myślałem o zaporze w Tresnej, ale nawet dobrze mi się pod wiatr jechało,odbiłem na Kocierz, wdrapałem się na szczyt, zlany potem zwiedziłem ośrodek.Turystów mało, więc można było objechać całość. Zjazd do Andrychowa, i krajówką do Wadowic.
Od Kocierza jechało się idealnie,wiatr już z tyłu, prędkość 40 km/h często nie schodziłą z licznika. Nawet z Wadowic jechało się bardzo dobrze do domu. Zmieściłem się co do minuty w wolnym czasie.
Fajna pętla wyszła, musze kiedyś powtórzyć :)

Pod wyciągna szybko

Niedziela, 24 sierpnia 2014 · dodano: 27.08.2014 | Komentarze 0

Tak jakoś wyszło, że niedziela też pracowita, ruszyłem o 18:20.
Początek fajny, 13 stopni, słońce, krótki strój jak najbardziej pasował :)
W Skawicy temp spadła do 10 stopni, słońce schowało się za górki.
Im dalej, tym zimniej, pod wyciagiem 8,2 stopnia, brak słońca, i mój krótki strój trochę był przewiewny :D
Żeby się rozgrzać kręce z całych sił w dół. Efekt? myślałem że płuca wypluje już w Makowie, ale zimno było mi tylko w palce :D
Zdążyłem przed zmrokiem,
Wyjazd bez szału, ale lepsze to niż oglądanie tv :P

Ultra Babia 6x

Sobota, 23 sierpnia 2014 · dodano: 27.08.2014 | Komentarze 2

W sobote, po pracy.
Byłem z kims umówiony w Zawoi, ale w trakcie wyszło że się miniemy czasowo :/.
To chociaż się przejade. Podjechałem pod wyciąg, i się zdziwiłem. Zawody, biegowe, jak w tytule.
Podjechałem nad strumyk, a tam jakaś dziewczyna, okazało się wolontariuszka z Lublina robi zdjęcia biegającym zawodnikom, trochę pogadaliśmy, opowiedziała mi o zawodach itp. Fajna rzecz taki bieg, ale nie dla amatorów takich jak ja :D
Niektórzy ledwo żywi, niektórzy jakby byli na spacerze. Szacun dla wszystkich startujących.
Ulotniłem się w dół, ale coś mi strzeliło żeby podjechać do Markowej, bo dawno nie byłem, podjechałem a tam akurat trafiłem na ćwiczenia strażaków w gaszeniu domu. Zjechało się 13 jednostek to znowu się musiałem ulotnić, głośno, tłoczno :/
To pojechałem znowu pod wyciag zobczyć kolejnych zawodników, a też pare zawodniczek.
Dystansu 6xBabia nikt nie ukończył w limicie 17h, jeden zawodnikprzybiegł 7 min po czasie :D ale za to duża frekwencja 1xBabia i 3x Babia.
W sumie prawie godzina przestojów

• Podjazdy 1979m

Nie ma TdT, jest Szczawnica

Sobota, 16 sierpnia 2014 · dodano: 16.08.2014 | Komentarze 6

Wycieczka planowana od 2 tygodni. Miała przebiegać trasą: Krowiarki,Jablonka, Chochołów, dalej przez Słowację, u podnóża Tatr, powrót przez Łysą Polane do Zakopca.
Zakładaliśmy z Łukaszem start o 3:00 z Makowa.
Dobiega 3:00, ale pada, więc przekładamy o 30 minut. ale nie mogąc się doczekać startu o 3:20 spotykamy się w Makowie.
Po 2 minutach zaczyna padać :/ Drogi mokre z wcześniejszych opadów, no ale nic, jedziemy.
Deszcz, mniejszy lub większy towarzyszył prawie do Krowiarek na których byliśmy o 5:00.
Powolny zjazd, dużo wody to chlapie po wszystkim, kurtka tylko minimalnie chroni przed podrywającą się z ziemi wody. W efekcie czego prawie cali przelani kierujemy się na Chochołów. Wiatr miał pomagać, a wieje z boku, a od Czarnego Dunajca ostro w twarz.
Docieramy do Czarnego Dunajca, zziębnięci, zakupy w sklepie i rozkmina, co zrobić? Koło sklepu była mapa obejmująca duży obszar, aż do Krościenka, gdzie miałem kiedyś zabrać Łukasza. Zmieniamy plany, nowy cel-Krościenko.
W okolicach Nowego Targu już lepiej,sucho, słońce wyszło z za chmur. DoKrościenka dojeżdzamy szybko. Od razu atak na Szczawnice, przejeżdzamy całą miejscowość, do samej góry a potem zjazd w kierunku Łącka.
W miejscowości Zabrzeż, zatrzymujemy się na coś do jedzenia, Jest coś koło 11:00, a w nogach 170 km :D
Zaraz po zjedzeniu, zaczyna lać, podjazd przez Kamienice i Szczawe znowu w większym lub mniejszym deszczu. Natomiast zjazd do Mszany początkowo suchy, kawałek dalej ostry deszcz, a sama Mszana sucha.
Potem przez Rabke, Skomielną, Jordanów, odbicie na Bystrą, potem Osielec, Juszczyn, Maków.
Odprowadzilem Łukasza pod dom w Zembrzycach i wróciłem do domu, jakoś po 17. końcówka wolniejsza była, więcej postojów.
Myślałem jeszcze się przebrać w suche spodenki i jechać jeszcze na Zawoje, ale zatrzymały mnie domowe obowiązki, a było by 300 :P
Nogi nie bolą, wszystko ok, tylko dupa trochę się pomęczyła, do rana przejdzie :P
Czy żałuje zmiany planów? i tak i nie. Całości wokół tatr byśmy pewnie nie zdążyli, a wracać pociągiem trochę głupio. I tak wyszła dobra trasa, z widokami, nie za dużym ruchem, a Tatry, zostawie sobie jak noga będzie mocniejsza, i będzie ktoś jeszcze chętny do jazdy :)
Nowa życiówka mi wyszła, fotki mam jakieś, ale to za kilka dni, nie mogę telefonu podpiąć, bo bateria musi się sformatować  bez uprzedniego ładowania jej.

Kategoria 250

Kalwaria na "rozgrzewke"

Piątek, 15 sierpnia 2014 · dodano: 16.08.2014 | Komentarze 0

Start ok 11:30. Wolny dzień, ale dłuższa wycieczkama być jutro, więc dzisiaj spokojnie.
Trase do Kalwarii, 28,5 km pokonałem w 61 minut, chciałem w 60, i zmieściłbym się gdyby nie dwa fragmenty bez asfaltu, a drogą żwirowa zniszczona przez dźwigi budujące most.
Powrót troszkę wolniej

2x Krowiarki, mokro!

Niedziela, 10 sierpnia 2014 · dodano: 10.08.2014 | Komentarze 2

Nic się nie układa z tego co planowałem.
Miało być 200 w piątek, nie było bo rano padało, a później jak się już pogoda zrobiła, to już miałem prace :/
Przełożyłem plany 200 na dzisiaj, rano nieciekawie, więc poszedłem spac dalej, wstałem o 9 i już ok. 200'tki nie robie, ale pojade na Krowiarki poćwiczyć górki.
Start w upale, na liczniku do 37 stopni, a przed Krowiarkami złapał mnie deszcz.
Dojechałem do szczytu, zrobiłem fotki, zjeżdzam.
na zjeździe jeden z rowerzystów pyta jak daleko do szczytu, jakieś 5 km może, to pojechałem z nim na góre jeszcze raz, w deszczu.
Zjazd to już tragedia, deszczu tyle że motocykliści stawali na poboczu bo sie bali jechać, stumyki niosąc kamienie przelatywały przez droge, więc bardzo asekuracyjnie na dół. poniżej 20km/h.
Koło wyciagu się deszcz uspokoił, ale już jade do domu, bo przelany jestem już dawno.
Jade mocno do Białki, 40-46 km/h żeby uciec przed kolejną falą.
Dopadło mnie w Białce :/
Przelany całkowicie wróciłem do domu, z kg piasku na sobie.
Pokazałbym fotki, ale telefon pomimo woreczka, przestał działać :/ może mu przejdzie i zacznie funkcjonować
Przelotne ale bardzo, bardzo intensywne te opady, nie mam szczęścia do pogody :/