avatar Ten blog rowerowy prowadzi tlenek z miasteczka Grzechynia k/ Maków Podhalański. Mam przejechane 19304.49 kilometrów w tym 216.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 24.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy tlenek.bikestats.pl

Kwiecień, 2016

Z Krakowa do domu

Piątek, 22 kwietnia 2016 · dodano: 01.05.2016 | Komentarze 0

Dalej ładna pogoda, w Krakowie ciepło więc zamiast autem jadę do domu rowerem.
Pod wiatr, mocny, zimny. Ciężko się jedzie ale po równych 3h melduje się pod domem.
W Krakowie było ciepło, w okolicach domu znacznie chłodniej, no i się przeziębiłem. Już ponad tydzień mnie gardło i katar męczy.

Plus minus tak, https://goo.gl/maps/Bi8g2nLnMgM2

Kategoria 50-99, łańcuch1

Bulwary, Tor kajakowy + mały rekordzik

Czwartek, 21 kwietnia 2016 · dodano: 01.05.2016 | Komentarze 2

Wolne popołudnie + jutro w miarę luźny dzień, a pogoda idealna więc trzeba było wyskoczyć na rower.
Ciekaw byłem gdzie kończą się bulwary jadąc od Wawelu zgodnie z nurtem Wisły. Dojechałem do końca, wróciłem pod Wawel, przejechałem na drugi brzeg i to samo, do końca i z powrotem pod Wawel.
Było mi mało to pojechałem jeszcze w kierunku Tyńca, lecz zawróciłem koło toru kajakowego. Tak z nudów puściłem kierownice i przejechałem 11 km bez trzymanki no i się trzeba było włączyć na DW więc trzeba było chwycić kierownice, taki rekordzik którego nigdy wcześniej nie próbowałem.

Kategoria 50-99, łańcuch1

Kopiec Piłsudskiego

Wtorek, 12 kwietnia 2016 · dodano: 01.05.2016 | Komentarze 0

Miałem wolny wtorek na uczelni, jednak nie cały bo wieczorem trzeba się było zbierać na terenówki do Krynicy.
Jechałem przez Kraków, alejami ^^. Ogromy ruch spowodował, że w trosce o własne życie odbiłem na błonia i padło że jadę do Zoo.
Podjechałem raz, zrobiłem pętle wokół ogrodu i zaczęło kropić :/

Bruki ;)

No to wracam w dół zanim zacznie mocniej padać. Bardzo przyjemna, podzielona droga :)

Bruków było całkiem sporo, ale 2 dni wcześniej było Paryż-Roubaix więc trzeba było się potrzepać na rowerku :)
Zjechałem, przestało padać więc jadę jeszcze raz pod zoo. Czyli 4x ten pół kilometrowy bruk.
Robiąc pętle wokół zauważam drogowskaz na kopiec Piłsudskiego, jadę!

Jest zakaz dla cyklistów, ale olewam to i zaczynam podjazd. Początek łagodny i przyjemny.

Dalej łagodnie, dalej przyjemnie, jednak pod koniec przepaść z prawej była pokaźna ale to za moment :)

Przy dobrej pogodzie widoki muszą być świetne!
To ta przepaść o której mówiłem. Wyjechać to nic, ale wsiąść tu na rower, na szose, złapać od razu dolny chwyt bo początek zjazdu o największym nachyleniu, i jeszcze wpiąć się w pedały. W dodatku opony 23mm i 8 bar + bruk, wrażenia całkiem niezłe :D
JP, LP, 1914-1918
450 metrów bruku w górę, 450 metrów bruku w dół. To już łącznie ok 3 km + te szutrówki co na dalszym planie

Profilowe!
Później jeszcze po Krakowie, starówce więc kolejne km padaczki. Miał być Tyniec, a wyszło coś lepszego i dużo więcej w pionie :)

Kategoria 0-49, łańcuch1

Do Krakowa

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 04.04.2016 | Komentarze 2

Miałem jechać do Krakowa autem, ale spontanicznie wybrałem rower z powodu pięknej pogody.
Do repacka załadowałem jedzenie, mrożonki od mamy + bluze rowerową gdyby wieczorem zrobiło się zimno, a do plecaka całą resztę. ok 7 kg.
Pierwsze  km do przełęczy Sanguszki to męka, myślałem o powrocie, plecak wżynał się w plecy, słońce grzało, ciężko szło, picie schodziło błyskawicznie, natomiast od przełęczy jazda wyglądała całkiem inaczej, średnia momentalnie wzrastała, plecak już tak nie uwierał, do Krakowa dobiłem do 27,1.
Mapka nakreślona tylko pod Wawel, a że mieszkam po północnej stronie Krakowa, to doszły dodatkowe km których nie uwzględniam licząc średnią, bo to jazda od świateł do świateł, po chodnikach itp. Te 7km to ok 30-35 minut przebijania się w tłumie i korkach